Beste Binnenste Buiten
Hanneke van Schuppen Stijladvies


Gemotiveerde medewerkers = meer rendement

Uw medewerkers bepalen het succes van uw onderneming. Zijn ze gemotiveerd en deskundig? Dan besteden klanten meer en gaan ze tevreden de deur uit. Ze komen eerder terug én wijzen anderen op uw service. Dat is dus 3 x kans op meer rendement.

Hoe bereikt u dat?

Medewerkers die plezier hebben en gemotiveerd zijn, stralen dat uit. En andersom: als klanten tevreden zijn, straalt dat af op uw medewerker. Die blijft daardoor gemotiveerd.

Wat doe ik?

Ik coach en adviseer verkopers. Omdat ik zie dat er kansen blijven liggen. Ik begin graag met mystery shopping. Als mystery shopper breng ik de uitstraling, klantvriendelijkheid en commerciële vaardigheden van uw medewerker in kaart.

Workshop

In een workshop koppel ik mijn waarnemingen terug. Niet om een team daarop af te rekenen, maar om te laten zien hoe het nog beter kan. Met praktische tips en tricks. Dat motiveert om met elke klant actief aan de slag te gaan. Het BesteBinnensteBuiten besteedt mystery shopping niet uit, maar houdt alles in eigen hand. Een vervolgworkshop kan de vaardigheden van het team verder versterken: hoe adviseer je mensen het best en wat past bij je klant?

Dit levert het op

Aan de hand van kwalitatieve onderzoeksgegevens geef ik advies op maat. Daarmee verbetert u daadwerkelijk de service en klantvriendelijkheid van uw onderneming. Medewerkers verdiepen zich meer in de klant én in uw collectie. Klantgesprekken en adviezen leiden tot meer resultaat. Tevreden klanten komen terug omdat ze goed geholpen zijn en de juiste keuze hebben gemaakt in stijl en kleur. Uw verkoop stijgt gegarandeerd (vraag ernaar).